Produkt

Logistikksystemet Swipload kan brukes av samtlige aktører med transportbehov i hverdagen, enten man er vareeier, befrakter, speditør eller transportør. 

Scroll nedover for en full oversikt over funksjonalitet. 

Digitale kundeforhold

Digitaliser ditt kontaktnett og flytt bestillinger, forespørsler og maildialog til et samlet digitalt brukergrensesnitt. Send dine fraktordre til mottakerne du selv ønsker – enten enkeltvis, via forhåndsdefinerte lister eller Swipload Marked. Bærekraftige, effektive og fleksible valg har aldri vært enklere.

Sømløs sporing og POD

Skaff deg og kundene dine sømløs sporing og POD på samtlige fraktordre – uavhengig av transportør og mottaker. Del informasjon om varens fremdrift med tredjepart – inkludert enkel signering og deling med POD til sjåfør. Send også fraktbrev til utskrift eller Epost, og knytt sporingen fysisk til din forsendelse.

Forenklet fakturahåndtering

Slipp faktura fra hver enkelt transportør som involveres, og få samlefaktura spesifisert etter behov. Transportør? Faktura-arbeid på fredagskvelden er en saga blott - all frakt gjennom Swipload utbetales og avregnes automatisk, med fullt bilag og oversikten du trenger.

Flytt dialog til fraktordren

Via Swipload knytter du chat- og kommunikasjon direkte til fraktordren, på en enkel, effektiv og oversiktlig måte. Skap orden i dialogen din med transportører, og reduser trykket på mail-innboksen.

La Swipload snakke

Sett opp personaliserte varsler på aktivitetene og handlingene som er viktig for deg – på premissene du selv ønsker. Transportør? Via våre brede varslingsmuligheter er fraktordre og nye oppdrag fra vareeiere over hele landet kun et par klikk unna din bil. Med andre ord; nye kunder til deg - på dine premisser.

Komplisert frakt? Ingen begrensing!

Søk FTL, partigods eller mindre kolli og pakkeforsendelser – Swipload har ingen begrensinger utenfor nettverket ditt. Som befrakter kobler Swipload Marked deg automatisk til bilen du behøver – om det er ekspress-, bud-, vare-, semi- eller bil og henger du leter etter. Din fraktordre på dine premisser!

Internt samarbeid revitalisert

Del administrasjonstilgang til fraktordre med kolleger etter ønske, og legg til rette for sømløst samarbeid internt i avdelingen. Ta et steg i en ny retning, og bort fra en silopreget og lite effektiv mail-hverdag. Effektivt samarbeid har aldri vært enklere.

Tilgjengelig der du er

Swipload kan opprette fraktordre og digitale fraktbrev helt uavhengig av hva du skal frakte, og er designet til å fungere like enkelt, effektivt og oversiktlig på samtlige digitale flater. Gjør jobben der du er, enten du tar i bruk mobil, nettbrett eller desktop.

Historikken du behøver

Ikke stress lagring av mailer, priser, avtaler, eller hva som ble sagt eller skrevet på hvilket tidspunkt rundt hvilken frakt - Swipload gir automatisk lagring av historikk, alltid tilgjengelig - overalt.

API og integrasjoner

Via API kan Swipload integreres mot de aller fleste ERP- og økonomisystemene på markedet. Overfør fraktordre sømløst fra eget ERP, og få ønsket informasjon i retur. Integrasjon gir enda sterkere tidsbesparende gevinst for brukere.
Ta kontakt for mer info!

Under utvikling

Administrasjon av transportavtaler

UNder utvikling

Send fraktordre til intern bilpark og egne sjåfører

Under utvikling

Min innsikt; CO2-regnskap og datakontroll

Få en demonstrasjon av vår logistikkløsning og hvordan denne vil forenkle din hverdag:

Book demo av Swipload